Zagreb, 16. studenog 2020. – Saborski zastupnik i Mostov povjerenik za Zagreb Zvonimir Troskot i vijećnik GČ Stenjevec Marko Sladoljev, upozorili su na opasnost kašnjenja građevinskih radova na Tržnici Špansko te pozvali na njihovo ubrzavanje.
”Posljedica otezanja ovih radova je izravno ugrožavanje poslovanja i egzistencije poduzetnika do čijih se radnji u zgradi tržnice teško dolazi, upravo zbog radova na obnovi tržnice koji su započeli krajem lipnja ove godine”, objasnio je Zvonimir Troskot.
Pozvao je Grad Zagreb da radove na Tržnici Špansko čim prije privede kraju kako se nadalje ne bi ugrožavao opstanak tamošnjih poduzetnika i obrtnika. ”Poduzetnicima i obrtnicima, svaki dan u poslovanju iznimno je bitan”, rekao je Troskot.
Marko Sladoljev rekao je kako su stanovnici Španskog bili oduševljeni kada se krajem lipnja ove godine počelo s natkrivanjem tržnice, obzirom da je natkrivanje Tržnice Špansko jedini kapitalni projekt u zadnjih 20 godina u ovom dijelu Zagreba. ”Radovi kasne za sada 40 dana, a Grad Zagreb nema novca da dovrši ovaj projekt i traže dodatnu financijsku injekciju od GČ Stenjevec”, naglasio je Sladoljev.
Upozorio je i na veliki propust u izradi ovog projekta vrijednog 3,5 milijuna kuna. ”U projektu natkrivanja Tržnice Špansko nije predviđena vrlo važna stvar za sve koji na tržnici rade i koji na tržnici kupuju, a to je mreža za golubove”, istaknuo je Sladoljev i dodao kako će financiranje mreže za golubove sa 200 tisuća kuna, također poduprijeti GČ Stenjevec.
”Želimo požuriti ove radove, poduzetnici su u problemima”, rekao je Sladoljev koji se osvrnuo i na problem O.Š. Ante Kovačić u Španskom, kojoj kronično nedostaje učionica i koja unatoč apelima i peticijama roditelja još uvijek radi u tri smjene. ”Kovačić kao škola puca po svim šavovima. To je škola koja ima 1020 učenika i jako malo učionica. I ravnateljica i cijelo osoblje daju nadljudske napore kako bi se održala dobra epidemiološka situacija u školi’, naglasio je Sladoljev i dodao kako Špansko treba novu školu jer je ova premalena za toliki broj učenika.