Zagreb, 27. veljače 2021. – Područje Sesvetskih Sela obuhvaća Kraljevečke Novake, Sesvetska Sela te Sesvetsku Selnicu. Iako su veličine Ogulina, većina javnog prometa se svodi na autobusnu liniju 269 i još jednu autobusnu liniju koja vikendom nije u funkciji. Iako imaju veliki i opasni p(ružni) prijelaz koji dijeli njihova mjesta, nemaju željezničku postaju koja im se desetljećima obećava. Ovaj dio Sesveta ima veliki demografski rast, ali nedostatno riješenu prometnu povezanost sa Zagrebom. Također, nemaju riješenu primarnu zdravstvenu zaštitu. Na prometne i ostale zavrzlame ovog dijela Sesveta upozorili su danas na konferenciji za medije u Sesvetskim Selima Mostov kandidat za zagrebačkog gradonačelnika Zvonimir Troskot, saborski zastupnik Kluba Mosta Nino Raspudić, Mostova koordinatorica za GČ Sesvete Ivana Vladimira Petric i voditelj područja Sesvetska Sela Drago Rimac.
„Svaki put kad dolazim u ovaj dio grada zaprepastim se koliko su Sesvete zapušten i odbačen dio Zagreba. Veliki problem Sesveta su prometnice. Imaju jedan nadvožnjak iz 60-tih godina, a Sesvetama su potrebna minimalno tri nadvožnjaka kako bi se rasteretio ovaj gusti promet koji ljudima ne da disati. Potreban je i sustav modernizacije pruge. Vrijeme je za prometnu povezanost Sesveta s ostatkom Zagreba“, rekao je Troskot i naveo kako je problem lokalne politike što o važnim pitanjima kao što je izgradnja nove željezničke stanice koju vlast obećava već 30 godina svaki put pred izbore, vijeća gradskih četvrti i mjesnih odbora daju tek neobvezujuća mišljenja. Također, obećao je veći utjecaj kvartovske politike u odlučivanju o gradskim politikama.
O tome koliko je promet bolna tema za Sesvete govorili su i sami Sesvećani, Drago Rimac i Ivana Vladimira Petric.
„Ima nas desetak tisuća i već tridesetak godina slušamo jednu te istu priču o toj željezničkoj stanici, a vidite i sami da nas jedino voze autobusi linije 269 i 278 koji su stalno pretrpani. I nedavno je bilo u medijima da je opet u pripremi izgradnja željezničke stanice“, rekao je Mostov voditelj područja Sesvetska Sela Drago Rimac.
“Nismo danas slučajno u blizini autobusnog stajališta i u blizini pružnog prijelaza koji razdvaja umjesto da spaja Sesvetska Sela i Sesvetsku Selnicu. (P)ružni prijelaz osim što je uistinu ružan je i opasan, a nalazi se na najprometnijoj željezničkoj pruzi u Hrvatskoj, na relaciji Zagreb –Dugo Selo. U ovom području živi 10 000 tisuća ljudi s tendencijom rasta stanovništva, a ovdje željeznička postaja još uvijek ne postoji. Nedavno je za nju ishođena lokacijska dozvola, međutim, prostorno-planska dokumentacija nije do kraja riješena, rekla je Mostova koordinatorica za GČ Sesvete Ivana Vladimira Petric te dodala i kako je ovaj prijelaz samo jedan u nizu istih problema na potezu od Retkovca do Dugog Sela gdje bi se samo modernizacijom prijelaza, odnosno samo uvođenjem najobičnijeg dizanja i spuštanja rampe, značajno doprinijelo protočnosti prometa i rasterećenja nadvožnjaka u Sopnici. Navela je i kako, praktično ne postoji logična prometna povezanost Sesvetskih Sela sa Sesvetskom Selnicom. „Pruga umjesto da ih spaja, ona ih razdvaja. Autobusna linija iz Sesvetske Selnice ne prolazi kroz Sesvetska Sela i obrnuto“, zaključila je Petric.
Nino Raspudić rekao je da su Sesvete najvitalniji dio Zagreba i da je fascinantan podatak da se u Sesvetama rađa više djece nego u Rijeci ili Osijeku te da su Sesvete već prerasle Veliku Goricu koja je šesti grad po veličini u Hrvatskoj. „Sesvete vrve djecom, ali ovdje je i poslovno-ekonomsko vitalno stanovništvo i nužno je da im se osiguraju i dobre prometnice“, zaključio je Raspudić.